att sakna nån så att det gör ont betyder bara att man älskar den personen!

 
bild som jag inte visat!
Hej på er! förlåt för dålg bloggning, men blev ingen fest för mig så va lite deppig! men jag mår typ helt bra nu! äntligen! har vart så trött på att sitta hemma i en vecka och va sjuk! så ja blev hemma och lagade tacos med familjen och myste i soffan med så mycket bättre! Ja det har väl vart de jag har gjort under kvällen, skönt att skolan slutar snart! ja det va de jag ville säga! juste har inte tagit bilder på mig själv när jag vart sjuk, men lovar att nu när jag ska till skolan i veckan då ska det bli som vanligt igen lovar! ha det fint i vinteryran puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0