Du är den som får mig att le precis hela tiden!

Haha jag och mina tänder, ja dessa är mina bästisar! nej men HAHA! är trött som tusan även fast jag vakna typ halv 11 imorse, ska nog sova längre imorgon! börjar sakta men säkert må bättre och friskna till! Börjar typ få panik har inte börjat köpa julklappar.. känner mig så efter jämt! Men det löser sig nog kanske typ maybe nångång! juste så till min förskräckelse att oboyen va slut nu på eftermiddan.. hur ska jag överleva tills mamma handlar imorn elr nåt :O HAHAH, mina små dagliga problem. Såg försten typ världens sorligaste film på eftermiddan i min gosiga säng, typ "älska mig" jag tjöt till den, den va så grymt sorlig handla om mobbning! Nej men nu ska jag lägga mig i min säng och lyssna på lite mys musik och hoppas på att jag blir frisk som en fisk snart! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0