OUTFIT IDAG

 hejsan alla söta! Såhär såg jag ut idag!  Humöret är på topp och jag mår bättre än bäst! alla fina människor jag har runt omkring mig som jämt gör mig så glad! Sen är det ju inte många dagar kvar till jul,, har inte önskat mig något speciellt i år eftersom jag faktiskt inte kände att jag behövde några elekriska prylar osv så har väl önskat mig typ Helly Hansen jacka, gant och hollister kläder, pengar, ralp lauren parfym, smink, färgade hörlurar och massa sånt! gissar att det blir en hel del pengar som jag kan shoppa upp efter jul! men jul är ju så mysigt, släkt kommer och det blir julafton hemma hos oss! ja det är mycket att se fram emot! woho taggar att bara gå i skolan under förmiddan sen såå är det jullov! kanske drar och tränar efter de, en perfekt början på lovet! sen kommer finis hem imorn! vilken kanon dag det kommer bli! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0