kooom på detta!

Hejsanhoppsan! såg på skidorna förut woho för sverige med Kalla och Hellner i Tour the ski! Kom typ på en sak nu som är skit viktig, jag har inte tänkt ut några nyårslöften, ajjjaabajaamaja! hahha ska erkänna en sak har typ struntat i de i hela mitt liv, yolo fan! men neej för jag har lovat mig sjäv att faktiskt ha seriösa nyårslöften iår, men jag tänkte att jag skulle avslöja dom på nyårsafton? några stycken! är inte alls taggad för nyår i år, vet inte varför är väl rädd för det nya året, gå ut 9an och börja gymansaiet, ushushush jag gillar att va störst på skolan juuuh, och alllaaa människor kommer gråta som bara den, meeeeen nu mår jag dåligt av att tänka på deeee, så ha det bäst! puss

Kommentarer
Postat av: Alexis

Sv: tack så mycket!

2012-12-29 @ 18:25:11
URL: http://alexiseveryday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0