snöbollskrig, mylad, film och skojigheter med klassen idag!

hejhej! vilken toppen dag med klassen idag det va skitkul! började dagen med att ha lite mys med musikquiz och sen så blev det lite Halvt disco när vi kopplade in mobilerna till högtalarna så vi skrämde bort alla små, HHAH och klart de så dansade Filippa och alla vi andra tjejer skrattade massa! efter det så hade vår lärare karolin bestämt att vi skulle gå en promenad runt strömmen, det blev värsta snöbollskriget med vår lärare! AHAH hon är så skön så! alla bombade henne, så jag och Elin gick med killarna och karro då, där det bara kastades bollar! o ja men visst mylar Teo mig 2 ggr i rad så min mascara började rinna, men trots de va Det super skoj! efter de stack vi till maten och alla till gottgrisen och köpte godis så drog vi till skolan och kollade på filmen "lol", myys! slutade tidigt men stannad med lina och elin C för att kolla på repet inför julahowen imorn så vi titta på rock bandet Lucas Martin Teo är med från min klass och Alex fast han går i en annan klass men dom va skit bra! kan säga att dagen har vart grym! slutar skolan imorn och allt på förmiddan, kan inte bli bättre pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0