tänkte bara säga..

Hahah ja alltså har inte ändrat desgnen på bloggen på mega länge, inte sen duktiga Amanda tog bilderna på mig och min syrra! så alltså typ på höstlovet! Men nu är det ju såhär att mitt fina lilla blåbär alltså min syrra ida, idaaaaboooiii kommer få en finfin systemkamera i julklapp, som hon redan vet om! detta betyder att hon är så snäll att hon kommer att hjälpa mig med massa nya bilder och allt och hon är jätteduktig på att fota, så loovaar att det kommer bli ny desgn och nya bilder, men ni får hålla ut en vecka tills efter julafton då lovar jag att det ska fixas! bilder med nya kläder oså, ja det låter bra eller hur? japp hon är en riktig pärla min syster!
Småååååå Ida och jag!
tro det eller ej, hur mycket vi än bråkar och allt så älskar jag dig så mycket! finns alltid och kan prata med vad som än händer, och konstigt nog så har vi slutat bråka massa? kanske har vi blivit så stora och smarta att vi inte gör det mer, haha, visst du kanske vinner över mig i brottning på studsmattan men det får duuu väl göra! älskar dig ändå!  söt bild här nere då du bitchblickar kameran totalt sötis! 
 
puss på er alla! kramis från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0