SÅHÄR SER HELGEN UT

tänkte sova nu, är sjukt trött efter en lång dag, var meningen att jag skulle ha mött en i smedby nu ikväll men hade match så planerana blev ändrade. imorn ska jag va med min bästa Johanna vet inte vad vi kommer att hitta på säkert massa galenskaper under eftermiddan o kvällen. och på Söndag ska jag spendera hela dagen med Antoooon.  Försöker ta vara på den sista lilla tiden nu som är kvar på lovet för på tordag börjar man gymnasiet, iiiiip ny klass o allt fyfan va najs, o dator o grejer, känner mig så tagg inför allt, en nystart och tillsammans med min bästavän, kan det bli bättre ? tror inte det! tänkte faktiskt ta o visa lite bilder på mig från det sista halvåret imorn, förändras något enormt, hahah det är verkligen sjuuuuukt.. ska visa det om jag vågar!  sov så gott, nattinatti alla kalaspuffar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0