spårad insparksfest

vet inte vad jag ska säga om gårdagen det va sjukt, först hade vi tjejer as kul hemma hos Rebecca i ljunga o vi stack o åt alla tillsammans innan, sen stack till bussarna som skjutsade oss till nåt ställe mitt ute i skogen vid nån lokal rör typ lägegård o när vi kommer dit börjar alla med att göra massa aktiviter o dom börjar fort att trycka i oss nån blandning på vodka o läsk, vissa som var smarta nog som vi i klassen tog inte så mycket men under hela kvällen sprang dom runt o tröck upp massa petflaskor med olika vodka blandningar, även uppe på festen där det va jävligt mycket dans o ljud! sen spårade det totalt på kvällen, folk sprang runt o spydde o det var bara allmänt äckligt, o deras blandningar med vodka o läsk va ur äckliga, massa var fulla o aa så skönt att jag hade tjejerna runt omkring! ja till en viss del kul kväll o natt men ja detta va ju typ vår nollning men mycket dricka va de, o jag sov hos Elin inatt super skönt! skönt att man inte blev full som väldigt många andra! nu är jag hemma o det känns skönt är ganska trött o nu idag kommer kusinerna o släkt för att planera Rom resan i vinter! puss


Kommentarer
Postat av: JOhanna

Aw tack så mycket! Det bruna blev helt uttvättat och jag ändrar mig verkligen hela tiden så jag var sugen på att ända färg överhuvudtaget haha :) Puss!

2013-09-01 @ 20:05:55
URL: http://johannisss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0