Han får mig att le varje liten sekund

 
hejj darlings! Är sjukt måndagstrött idag, blir att sova tidigt idag! skolan typ sög idag det hände inget typ, va hos tandläkarn och dom sa att mina tänder inte hade rört på sig sååå det va ju bra, sjukt bra för älskar mina små tänder! Efter skolan gymmade elin och jag, och vi tränade en hel del armar på slutet, och jag är död i armarna nu! haha så får se hur det känns imorgon! Har suttit och fixat med elins och mitt kursarbete, hoppas verkligen på ett A, vi har semenarie på torsdag, så nu måste jag kötta med massa kurs. Meen aa nu tänker jag fixa ihop en grym spotify lista och bara mysa till den forever alone HAHAHA, medans alla andra har en kille så har jag min mys musik, aa det får väl duga så länge rååå! men ha det bäst alla fina! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0