LOV

Hej, måste först be om ursäkt för min dåliga uppdatering! det har sina skäl faktiskt, har pluggat stenhårt med Elin och fått A i Samhälls kursen. Gått från singel till att nu ha pojkvän, har inte nämnt Hugo på bloggen så mycket tidigare men nu vet ni vem han är när jag skriver om honom. Finaste Hugo! <3  och jag mår typ bättre än någonsin, glad och ja allt i mitt liv har typ börjat falla på plats! Är sjukt glad över att det är lov nu oxå, sen åker jag faktiskt till fjällen om en vecka så 2 veckor borta från skolan. Kan inte bli bättre! Imorgon ska jag träffa Elin. Får se vad vi hittar på! Ja men det här va väl en kort sammanfattning om vad som hänt under typ dom två senaste dagarna! Ja ville iaf säga att jag kan inte må bättre nu, hoppas allt är bra med er! <3 puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0