MIN DAG

Hejjj! Gjorde natinella prov i svenska idag, gick väl bra, var bara sjukt segt att sitta i mer än 3 timmar och göra prov. Sen så blev jag jättetrött och fnittrig på eftermiddan så gjorde inte ett skit! Men sen efter skolan gick jag en stund med isabelle sen gick hon med mig till badet för hon skulle till stallet, så gymmade jag! efter det gick jag ut i snörstormen och väntade på min roliga buss, som naturligtvis va försenad just idag när det snöa som mest, så va snöigare än en snögubbe! HAHHAHA aa sjukt snyggt assåååå! ska typ sova nu för är sjukt trött OCH JAG LOVAR ATT JAG SKA BLOGGA MER! har bara haft mycket men ska börja mobilmlogga mer, för har vart sämst på de! 
 
SEN vill jag att Elin, min bästa puff blir frisk för det är inte lika kul i skolan utan henne!!!! så säger det för 1000000 gången kryaaaaa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0