NY MYSTRÖJA

hej alla! sjukt konstigt att jag sitter och bloggar lite sådär mitt i natten, nu när jag är Jättetrött efter idag, men ja dagen har varit ganska bra tycker jag! har blåst och snöat en hel del idag och det är ju inte super kul när man är så högt upp.. så ja sittliftarna stängde dom av och ja det blåste ju en hel del i dom andra backarna oxå! och det ser ut som om det ska göra det imorn med! men det vore ju skönt om sista dagen här kunde bli fin! vi har ju haft flera dagar med sol så jag ska inte klaga men jag hör ju just nu utanför att det blåser ordentligt! men under eftermiddan gick Ida och jag ner till skidshoppen och jag köpte denna super mysiga tröja! förra året köpte jag ju den förra versionen av Vemdalen/Björnrike tröjan, men den här va ju en riktig favorit! har redan flyttat in i den! Imorn blir en sån där ganska tråkig kväll eftersom vi måste börja städa och packa ihop, så vi kan åka tidigt på lördag! att en vecka kan gå snabbt! ja det är helt sjukt! men saknar alla hemma nu så längtar hem! men nu ska jag sova så jag kan åka massa skidor sista dagen imorgon! kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0