NYSTART

ibland kommer man till den punkten i livet då man inser att man kanske har vuxit ifrån en person o känner sig stark på egen hand, har haft så otroligt sjukt asså så många som har ställt upp för mig nu när jag har vart nere. Men helt plötsligt efter ett samtal, släppte allt, va som hela jag insåg att det var onödigt att behöva lägga ner tid på en person som inte bryr sig o behandlar en som ingenting. Jag har underbara människor runt omkring mig o tänker inte slösa tid på personer som inte bryr sig. för en vacker dag kommer personen ångra sig, men jag tänker inte låta detta förstöra mig. För nu ska jag bli den glada maja jag va. känner mig så himla glad på bra nåra timmar, en omvänding på en dag men äntligen insåg jag hur mycket den här personen förlorar på att vara såhär. jag känner på mig att jag kommer börja må riktigt bra snart, äntligen! kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0