tja rå

dagen idag på jobbet va braaaa! fick en hel del gjort! är så sjukt ap trött på att de att solen lyser ute när man själv sitter uppe på ett kontor, men det är iaf sjukt svalt o skönt på våningen! trots allt så kommer jag sakna alla pappas sjukt roliga arbetskamrater, tänka sig? att maja är så mogen så hon kan blir så bra kompis med vuxna! aa så äre! hhaha men har ju haft passerar kort upp till kontoret ganska länge men valt att inte gå upp utan pappa, men nu kommer jag helt klart sticka upp oftare i framtiden! justehar värsta as mega braiga idén hur jag ska ändra på mitt hår, annat tjockare o bättre löshår från rapunzel o färga om de! aa mer avslöjar jag inte nu, men håller på att fundera på vad jag ska göra med de! pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0