sick

har varit en bra vecka tills idag då jag vaknade imorse med världens huvudvärk o en jobbig illamående käsnla, men jag trotsade det och gick upp o fixade mig o klädde på mig, men sen kunde jag inte äta elr nåt så de blev helt enkelt att ta bort smink o lägga dig i sängen så somnade men huvud känns som 400 ggr större o värker sönder! kommer inprincip få vara ensam hemma hela dan för ikväll ska mamma o pappa på Handelsgalan o Ida på filmkväll så blir nog rätt skönt! tonade föresten upp mitt hår igår med färgen jag fick av min frisör, jag tyckte att det hade gått ut lite sen min frisör gjorde det för en månad sen, de va typ ljusbrunt nu o jag vill ha mörkare nyans så tonade upp de igår o de blev as bra Verkligen, typ aa väldigt mörkt känns de som men de går ut efter ett tag ju! nu ska jag mysa ner mig i soffan puss

bild från igår! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0