älskling


haha aa jobbigt att ha en kändiscrush sådär men haha älskar verkligen Ed Westwick i rollen Chuck i gossip girl, o aa jag kollar om alla säsongerna hela tiden men jag är helt besatt av dom tröttnar aldrig på de! 

har haft mycket nu, mycket i skolan oså men det rullar på bra tycker jag, tycker ändå att gymnasiet är 100 ggr bättre än grund! idag har jag tränat, o har ont överallt osen träffa jag Mina kära vänner Albin o Edvin vid busshållplatsen o hade sällskap med dom hem! nu måste jag sova så jag orkar med morgondagen, sista tidiga morgonen för den här veckan! eftersom jag börjar halv 2 på fredagar, skryter sönder om mina chill tider men älskar det verkligen! puss o hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0