höstligt värre

 
alltid lika skönt varje söndag när man slipper söndagsångest, är så trött så att jag skulle kunna somna precis nu haha och ändå sov jag 11 timmar inatt! sömntuta som alltid!  var ute med Frodo innan det blev mörkt o det är så himla fint ute nu, önskar man hade pojkvän o grejer o kunde gå ute o mysa! haha tur att jag har Frodo, min pärla! kommer föresten fota mycket tillsammans med Ida på söndag, massa höstbilder o då i mitt nya hår o så, för att få mer bilder till bloggen! det blir alltid super fina bilder när man fotar ute den här tiden, alla dessa färger! helt underbart! nu ska jag mysa ner mig under nåra filtar o se på en bra film elr serie, ha en fortsatt bra söndags kväll pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0