glaaaad

 
stockholms dagen i tisdags var siper bra, tros att vi fick köa i mer än en timme för att komma in på hollister. åt gott o hade det as mys, men även fast jag hade as mycket pengar med köpte jag mindre än förväntat o va rätt besviken. haha så på kvällen när jag kom hem satte jag mig och beställde en boomerang vit och röd dunjacka som blir perfekt att ha nu när det blir as kallt.
 
igår var även mamma och jag inne i stan  och shoppa och jag hittade en jättefin bondelid tröja o lite toppar som jag köpte hem. ska även ha en as snygg glittrig svart topp ikväll på puls som jag fick av mamma. kommer sitta as bra. 
 
uppdaterar senare pussis o kramis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0