jämförelse




satte ihop denna jämförelse med ego pic as snabbt! och jag har varit så jävla glad sen jag färgade för det är så himla många som har varit så grymt Postiva till min nya hårfärg! 

allra helst känner jag mig äldre i brunt hår, många har sagt att brunt framhäver mitt ansikte o ögon! haha och jag minns att jag kände så när jag va brunett i 7an! men har alltid på nåt sätt känt mig blond, därför det tog lång tid innan jag verkligen tog steget o ringde min frisör! sen så klippte jag av en bit på håret och det ser tjockare och längre ut och har vuxit massa! jag kanske hade fel om att jag alltid kommer va blond för jag trivs som fina fisken i brunt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0