Myser

är så trött, o ändå brukar torsdagar vara helt okej, ganska lugn skoldag med några lektioner. Och det bästa av allt med torsdagar är att det känns som om det är helg eftersom jag har långlånglång sovmorgon på fredagar. Allt har bara kännts allmänt bra på sistone o jag mår bättre än någonsin, kanske har det med den intesiva träningen att göra o att jag har fått ihop allt i skolan så bra. 
 
Och jag kan knappt hålla mig till tisdag då jag ska göra bruna slingor o klippa en bit på håret, hoppas det kommer bli bra att gå tillbaka till det brunetta jag, o bli av med en del av mitt slitna hår! Nu ska jag mysa ner mig och se på gossip girl som alltid, hihi. Glöm inte att det är kanelbullens dag imorn, viktiga grejer det! tur att klassen har 3 duktiga grabbar som bakar till vårat klassfika imorn innan idrotten, puss 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0